středa 8. května 2013

Shabby zapisky



Spolu s novou knihou Rachel Ashwell me prisel v balicku i orig.shabby zapisnik,romaticke karty a dopisovaci sada od Rachel.
Zapisnik je prekrasny a ja si do nej planuji zapisovat veskere sve plany a planky,sny a tuzby a co pekneho si planuji pokoupit ci udelat a vse samo,ze ohledne bydleni a zahrady.
A jak jinak zacit nez v pritomnosti novych svatecnich ruzi,ktere jsem snad jeste nefotila a to kremove smetanove s jemnym zelinkavym odstinem.
Jsem zvedava jake barvy pro vas i pro sebe jeste objevim,myslim,ze fotecky v pozadi se shabby kulatackem od Klarky se docela povedly.















Fotky vypadaji jak upravovane,ale verte,ze to je puvodni verze a zadne umele upravy






Zapisnik ma uzasny obal presne dle RA,krasna patina a jemne stylove detaily











Ruze jsem dala do lahvicek po limonadach,hlavne po lemon limosce to ruzi ladi


















Bily polstarek cini nadherne pozadi nejen pro dnesni ruze











Uzasne stare shabby kolo na zadni strane obalu zapisniku








 
 
 
Preji krasny den,pocasi se nam docela umoudruje a i kdyz teploty jsou spise jiz letni,tak doufam,ze se jaro jeste na par dni vrati.
 
Katka

10 komentářů:

  1. Dobrý den paní Kateřino,
    chodím k vám už dlouho a dnes mmi to nedá vám nenapsat...bylo by tak krásné u Vás vidět něco jiného než jen to,co si koupíte,ale i nějaké tvoření jako u jiných blogerek.Míchání stylů mi u vás vůbec nesedí,Shabby a Provance nejdou dohromady a vy to jen potvrzujete!Ze začátku u vás bylo tak krásně,ale dnes jsou u vás vidět neustále jen růže a nakoupené věci...což mě jako vaší přiznivkyni moc mrzí...zahoďte Shabby a buďte opět jako dřív!!!
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasne odpoledne Marketo,
      to me moc tesi,ze jste ma pravidelna navstevnice,bohuzel si nevzpominam na vas nekdy jiz predesly koment.Tesi me,ze kazdy jen nepise pozitivni nazor,nekdy je to az zvlastni,jak se porad chvali a chvali,tudiz jsem rada za ten vas.Bohuzel z nej mam pocit,ze me tlacite nekam,kde to nejsem ja.Blog jsem si vytvorila jako podelit se o radsoti z bydleni,dekoraci do bydleni a tim treba i nekoho inspirovat a nebo jen potesit oko ci dusi.Jako tvorilka jsem se nikdy a nikde nepresentovala a uz vubec to nebyl zamer tohoto blogu,tudiz nevim,proc bych tvorit mela.Je to proste o tom,ze me bavi bydlet,ne kopirovat blogy jinych stylem...kdyz tvori ostatni,budu taky...od toho jsou nejlepe blogy o tvoreni.Mrzi me,ze vam michani stylu nesedi,ale ja to miluji a michaji se mnohem rozdilnejsi styly.Naopak shabby a french toho maji tolik spolecneho,napr.jeden velky zaklad a to patinovy nabytek.Je me lito,ale pokud bych zaklad blogu delala dle prani ctenarek a vasi vyzvu..Zahodte shabby..prijala,pripadala bych si ze delam blog ne za sebe,ale za nekoho ciziho.Rada vyslysim prani,ale ne prani co zni jako pokyn ci povel a ja z neho mam zvlastni pocit.Ale aby jsem byla ferova,nebojte,k ruzim jiz postupne pribyvaji i jine kvetiny a jeste vice budou,ale ruzi se nikdy nevzdam.Dekuji za komentik,i kapicku negativni je pro me k zamysleni,zvlaste od nekoho,kdo stylum rozumi a to vy dozajista ano.Preji krasny den.

      Vymazat
  2. Kačenko,zápisník je super...moc se mi líbí i ty růže...mají opravdu zvláštní barvu...taková se hned tak nevidí...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Klary,dekuji moc za pochvalu,i ja se moc tesim na tve novinky.Uz mam v merku novy odstin ruzi,tak te opet potesim.Take se mej nadherne.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Katko, vidíš a já jsem si zrovna dneska říkala, jak dokážeš krásně psát o a "opisovat" krásu růží. Jsou i mými nejoblíbenějšími květinami, ale takhle o nich krásně psát, neumím. Mšj se krásně
    Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasny den Margit,dekuji moc,ja si proste nemohu pomoci,vzdy me jejich krasa okouzli a jakmile jsem je zacala i pestovat ve vetsim,nez obvyklem mnozstvi,propadla jsem jim ulne,nikdy bych se jich nevzdala,to bych nebyla ja.Jsem rada,ze ti foteckama muzu delat radost.

      Vymazat
  5. Ahoj Kači - předtím karty a dnes zápisník :-))) Já totiž na něj koukala, že bych si jej koupila s těmi kartami, no pak zvítězily ty knihy od RA, Fifi a Ch. Strutt, jak jsem je ukazovala na blogu. Tak jednou, až budu zase objednávat, tak něco přihodím navíc :-) P.S. Moooc se mi líbí tvá reakce na první komentář! Skvěle napsáno!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko,mam to jako ty,ke knize jsem prihodila karty a zapisnik,jeste ukazi psaci sadu RA.Ty jsi zvolila knihy a taky jsi me kapla do noty,je jen otazkou casu,kdy dokoupis a neodolas viceucelovemu zapisnicku.To jsem moc rada,ze se navzajem nakupy inspirujeme.Vsak my si rozumime a pokud se nekomu prispevek nelibi,vsak je svoboda,najde si blog,kde mu to snad...bude vse vyhovovat.Moc dekuji za podporu,a tesim se ne tve dalsi ruze.

      Vymazat
  6. Ahoj Káťo ,
    zápisník jsem si přála jako dárek a vůbec toho nelituji. Je dokonalý a skvěle přehledný hlavně Shabby Chic každým krokem :D viď ?
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Vladi,
      jsem moc rada,ze mame nektere vecicky spolecne a dokazem ocenit jejich styl a krasu.Muzeme si tak pak pekne zapet ody na ne.Moc se me libi,ze to neni klasicky diar,ale ze ho muzes vyuzit na cokoliv.
      Pa,pa
      Kata

      Vymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.