sobota 4. května 2013

Jarni vikend



Krasny vikend preji,
dnes brzy rano me pocasi moc mile prekvapilo a navzdory ne moc optimistickym predpovedim jiz od rana krasne sviti slunicko a na nebi ani mracek,jako by me chtelo pripravit podklad pro dnesni jarno letni prispevek.
Chtela jsem vam ukazat,co me evokuje obdobi,kdy je jaro jiz ve sve druhe casti a ja tak nejak myslim i krapet na leto.
Jsou to nejen samozrejme kvetiny a to predevsim ruze a ostatni z nasi zahrady,dale svicky s vuni kvetu ci dekorativni svicny za teplych veceru, pak si take uzivam cerstve ovoce z nasi zahrady a to nejen jahody,hrusky,jablka ci svestky,ktere v lete miluji se syry a to nejvice francouzskymi.
Leto pro me znamena i to,ze si uzivame vice deti,jsme hodne venku a na prochazkach a k tomu si vychutnam nakupy letnich oblecku,jsou tak uzasne.
A v neposledni rade si delam jine,dalsi radosti opet spojene s letem,jako cteni ruznych knih ci casopisu,ktere jdou ruku v ruce s teplym pocasim.
Proste miluji obdobi,kdy uz neni chlad jara a zaroven jeste neni ani parne leto..










Takto u nas vypadaji letni podvecery,kdy si na stul dam sve oblibene pochoutky a krasne ruze ze zahrady





K sieste u mne nikdy nesmi chybet pohodove cteni,tento casopis mam moc rada





Ladeno do bila,poklady z nasi zahradky,tulipanky,sedmikrasky,bile modrence ci drobne kvititky z bileho kere













V lete miluji syry jeste o neco vice,protoze si je dopravam s nasim bio ovocem,co si vypestujeme





Nova svicka,ktery slouzi zaroven jako svicen,krasny motiv ruze a notoveho papiru






Dokonala nova letni sukenka pro Elinku,modra barva plus folklorni vysivane motivy











Neni treba slov,dokonalost sama a barva...no co dodat

















Nahled do casopisu,jak ja se tesim na rozkvetle seriky u nas v bile a fialove barve





























Doufam,ze mate take krasny vikend,je u vas alespon trochu slunecno a nezapomente na sebe taky trochu myslet a udelat si bud alespon malou radost ci vyclenit chvilinku relaxu pro sebe,at uz na zahrade,terase,ci na prochazce.

                                         Krasne dny
                                                                Katka
 




 

6 komentářů:

  1. Kačenko,to je ti opět taková nádhera...nová svíčka s motivem růží je úžasná...ale ta sukýnka pro Eli,ta mě dostala...ta by se mi líbila i pro naši Kačku...měj se krásně a užívej si sluníčka...u nás se taky začíná probouzet...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klary,jsem uprime rada,ze se ti fotky libi,svicku jsem koupila ve svem oblibenem kramku a sukenku na svych holcicich nakupech v HaM a je fajn,ze je na gumu a krapitek volnejsi,tak i urcite vydrzi i na pristi leto.U nas se uz zas malinko zamracilo,ale hlavne ze neprsi.Pa.

      Vymazat
  2. No tak to je přesně oni!!! Sýry, květiny, časopis o bydlení a zahrádce...a nejkrasnější je ta vázička s mixem tulipánů, modřenců a sedmikrásek...tak rozkošnické :-) Krásný víkend Katuško, už mám konečně chvilku na návštěvu u tebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem nadsena,ze jsem ti kapla do noty.Ale uprime,uz te v tomto smeru trosicku diky blogu znam a vim,ze tohle vse mas taky moc rada a kviti ze zahradky bude pribyvat,ted planuji ruzove tony do vazicky a pak modre atd.Jsem taky moc rada,ze uz mas zas trosku vic casu a ja nejlepe vim take,jake to je narocne otevirat novou pobocku,ale jsem stastna,ze zas budou tve caste prispevky.Take preji krasnou sobotu a nedeli.

      Vymazat
  3. Katuško, ty máš doma takové poklady!!! Už jsem tu dnes počtvrté :-) Krásně laděné fotografie! Zaujal mě ten časopis, nikdy jsem ho neviděla, tak se někdy po něm podívám! A ta vyšívaná sukýnka - zbožňuji takové věcičky. Moje sestra má dvě malé cácorky a babička (moje maminka) by jim pořád něco takového kupovala. Je to strašně roztomilé v takovém mini provedení:-) ...Nakousla jsem v minulém komentáři něco o své práci. Potkaly mě teď malinké změny:-) Trošku je naznačím ve svém dalším příspěvku (ale asi ne úplně detailně :-))... ale tobě tady napíši trošku víc...začala jsem pracovat v Brně, ačkoliv jsem plánovala zůstat ve svém rodném městečku na severní Moravě. Pracuji v Moravské zemské knihovně - provádím jmennou kalagozaci, převádím lístkový katalog do el. podoby apod... Je to zajímavá práce a mě to moc baví, a především se pohybuji ve svém oboru. což jsem si přála. Vystudovala jsem totiž sice Učitelství ČJL pro střední školy, ale také bohemistiku a ještě informační studia a knihovnictví. Jsem zkrátka typický případ studia humanitního zaměření... Ale mě to strašně baví:-) Jsem introvert a knihovny miluji odmalička. Hlavně jsem však ráda, že budu mít praxi a také se finančně osamostatním :-)... a snad jednou přijde i to bydlení!... Měj se zatím moc krásně a užívej sluníčka na vaší skvostné zahrádce:-) Papa Simča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko,tve komentare jsou vzdy tak mile a prijemne.Jsi ukazkova verna ctenarka a i ja snad tva.Dekuji take moc za pochvalu fotek,i kdyz vse fotim spise impulsivne a pocitove,prece jen chci,aby byl vysledek pekny na oko a potechu.Casopis je takova odruda od Marianne bydleni,loni vychazel jednou vzdy v lete a v zime a nyni je to jiz dvoumesicnik a vse je v nem ladeno spise do venkova,no krasa.Ja ho kupuji vzdy normalne v trafikach.No a co se tyce detskych,hlavne holcicich oblecku,tak jejich nakupy si uzivam vice nez na sebe.Maji tolik krasnych veci a je fajn,ze ted uz,kdyz je detem 2,5 roku,tak jim vydrzi alespon na dve sezony.A kdyby jsi videla Eli v te sukynce,no neznam nic milejsiho.Je super,ze mas novou praci.To je stopro velika zmena.Ve vetsich mestech se prace najde snaz a je i nekdy lepe ohodnocena,ale jen nekdy.Prace v knihovne zni uzasne,ja take zboznuji knihy a i kdys ne uplne vsemu,co pises rozumim,je uzasne,ze jsi nasla praci v oboru,ktery jsi studovala a muzes vyuzit sve znalosti a hlavne..te prace bavi.Moc se tedy tesim na prispevek a preji krasnou nedeli.

      Vymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.