úterý 11. září 2012

Tak kdy uz...

Mozna jste si rikaly,tak kdy uz nas ta holka zacne seznamovat se svym bydlenim,vzdyt se tak jeji blog jmenuje.Nejdriv zahrada,pote jidlo a soutez a kde je to smirovani???
No nebojte,i kdyz svuj blog moc rada spestrim oblibenou,samozrejme stylovou kosmetikou,zahradou,mnamkou a jinymi pro mne zajimavostmi,soustredim se hlavne na bydleni,tudiz interierek naseho domu.
Nejak me napadlo zacit bezesporu nejromantictejsi mistnosti naseho bydleni a tou je,jak jinak,...loznice.
Tak doufam,ze se pokochate,muj nocni stolek,resp.oba stolky vcetne posteli,skrini a pro mne dokonale toaletky,pochazi ...jejda nevim z jakych let,ale jsou zrenovovane,prebarvene s jemnou patinou po prababicce meho pritele.
Pro dnesek tedy muj nocni stolek.


Tak takto by jsem chtela mit uklizeny stolek casteji...
 
 

 
 
 
Nadherny detail ozdoby,ktera se vyskytuje i na skrinich,vsimnete si jemne patiny.
 
 
 
No a takto cisty stolek se me libi nejvice
 
 

 
 
                         A odtajnim vam i svuj suplicek ve stolecku
 
 

 
 
 
Tak tento casopis se me vyskutuje u postylky dost casto,jen s obmenou vydani


A jako kontrast jukneme na pritelovu stranu postylky,jeho oblibene linkovani neboli Pinstriping.
 
 
 
Jsme pysni i na takove dotazene detaily,jako napr.keramicke vypinace
 
 
 
Nase oblibene lampicky,mame je v chodbe,loznici i obyvaku


A jak by jsem mohla nenafotit tuto dvojbarevku,vsimnete si take sluncem zaliteho polstare
 
 
 
 



 
 

 
 
 
A co vy,napiste zda spinkate take ve vasi vysnene loznici a co mivate na nocnim stolku.
Vase Katka

28 komentářů:

  1. pááni, to je ložnice jak z katalogu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko,moc dekuji,to jsi me potesila,i kdyz aby jsem byla uprimna,ja si to myslim taky.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ano,ti nasi predkove to proste umeli a krasna je i komplet loznice,budu postupne odtajnovat.Dekuji

      Vymazat
  3. Kačenko já už vím,jakou máš ložnici a také vím,jak je krásná!Moc se mi líbí ty vaše vypínače-jsou nádherné!!Já mám na nočním stolku staré knihy převázané kouskem látky a do včera i svícen-no však uvidíš v příspěvku proč už není:-)Krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,ale stale menim doplnky a budu fotit vice detailne,tak doufam,ze ti to prinese neco noveho.
      Ohledne vypinacu,neumim si k nam predtavit normalni klasicke ci dokonce moderni.

      Vymazat
  4. Kačko, stoleček je krásný! Prostě stoprocentní romantika! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko moc dekuji,ja zas blazim ty tve vence,hlavne ten buxusovy,je to tak jednoduche a krasne,ja mam take dva doma,ale uplne samotne.
      Jinak loznice je vcelku romanticka,ale stejne se me nejvice libi,kdyz tam je cele bile povleceni,proste jednoducha utulnost.

      Vymazat
  5. Kati, krásna spálňa a porcelánové vypínače ma dostali.
    Pekný deň
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Jano,ano vypinace sehnat byl docela orisek,starch se sehnalo jen na venkovni potreby,tak domu jsme sehnali nastesti spanelskou firmu,predstav si,no a ta dela verne kopie z porcelanu.Jinak tvuj blog patri mezi asi petku,mozna trojku pro mne nejkrasnejsich,hned si ho jdu dat do oblibenych.

      Vymazat
  6. Katko stolek je překrásný,dá se tušit, že celá ložnice je úžasná.Těším se na další příspěvky.-)Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Dekuji Verko za pochvalu,ano,loznice je ma vysnena,vubec nevim,co by jsem delala,kdyby jsme ji po babicce,ktera ji mela po sve mamince,nedostali.Budu odkryvat postupne,je na co se tesit,doufam.Ty mas zas utulny a takovy cisty obyvacek.

    OdpovědětVymazat
  8. Samá krása, jednoduchost a čistota...přesně, jak to mám ráda! Noční stolečky jsem měla čest už vidět v mailu od tebe a opravdu jsou dokonalé...! Nejvíc mě bavilo odtajnění tvého šuplíčku, to je to pravé šmírování ;-))) Vysněnou ložnici sice zdaleka nemám, ale snažím se po troškách...a co mám na nočním stolku? Bílou lampu s broušenými ověsy, starý stříbřený fotorámeček, francouzskou vonnou svíčku...a dole v šuplátku se taky skrývají moje oblíbené magazíny o bydlení...momentálně jen tam právě vánoční knížka a nové číslo Jeanne...už se těším do postele ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,uprime,Sandri,kdyz nam tam po ranu vlitnou dvojcatka,tak vykramuji co se da a uz to neni tak uhledne,ale pak jdou odpo spinkat,tak se snazim mit to tam pekne,byla to ma prvni temer zarizena mistnost v baraku a byla jsem tak nadsena.
      Odtajnovat chci casteji takove soukromejsi suplicky ci skrinky,protoze pokud skryvaji pekne a stylove vecicky,tak i ja rada najuknu k jinym,tak proc se take nepodelit.Na to,ze neni byt tvuj,mas krasnou loznici,to vsichni vime a i kdyby byl tvuj,tak je nadherna.Ja mam ve skrince pod suplikem take Vakre a Jeanne a presne jako ty se tesim vzdy a prolistovavam i starsi cisla.

      Vymazat
  9. Káťo, ložnice, nebo teda ty kousky, co jsi zatím ukázala je naprosto bombastická, nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,umyslne budu mistnosti s ruznymi doplnky odkryvat postupne,protoze si myslim,ze kazdy kousek si zaslouzi svuj prispevek a i pro vas,,me,snad doufam verne ctenarky,to bude urcite zajimavejsi.Jsem stastna,ze se ti zatim nakouknuti libi,proto jsem take blog zalozila,proste jsem mela stale pocit,ze se musim podelit.Dekuji za komentar.

      Vymazat
    2. Mluvis mi z duse, kazdy kousek si zaslouzi zvlastni prispevek :-) Detaily tvori celek :-)

      Vymazat
    3. Ano,bylo by me lito nafotit najednou napr. cely obyvak a pritom se nevenovat jedne mistnosti po castech.To by jsem vas ochudila.

      Vymazat
  10. Tak toto je ďalší s krásnych blogov Katka. Moc sa mi u teba páči budem tvojou pravidelnou očumovateľkou ak dovolíš:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda,tak to jsi me potesila.Jsem opravdu moc rada,kdyz se ke me bude nekdo vracet a nejenze ti samozrejme dovolim,ale budu nadsena.Dekuji

      Vymazat
  11. Kačenko, moc hezké - vkusné, elegantní!
    A co mám na stolku já - lampičku, keramickou sošku od dcery, tlustý svazek levadule, asi 2 knihy, krém na ruce,...prostě klasika :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji,nevim,zda by jsem to nazvala elegantni,ale mozna z dob nasich prababicek ano.Ted si tak uvedomuji,ze dost lidi ma na stolku lampicku a ja,diky preciznosti pritele ,ji mam jiz na miru danou ve zdi nad posteli,za coz jsem rada,nevim,jak by se me tam vesly vsechny ty nezbytne cetky.

      Vymazat
    2. Taky bych mela rada lampicku nad posteli, ale nelibilo by se mi, kdyby tam visela snura, to chce mit zabudovane jako mas ty...ja musim mit lampicku na nocnim stolku a fakt zabira zbytecne misto :-) ale zas je moc hezka, tak to zatim preziju ;-)))

      Vymazat
    3. No vidis a ja si zas nekdy rikam,ze diky planovani bezkabelovych veci je sice super,ale kdyz pak vidim ty nadherne lampicky nebo stojaci lampy,tak je me to nekdy trochu lito,ze si jiz zadnou nemohu koupit,ale zas ty nase jsou vdecne a stejne planuji jednu velkou ke kresilku dokoupit.A mas pravdu,tva je moc krasna.

      Vymazat
  12. Kačko, chválím ti to, máš to moc krásné...takhle by se mi to taky líbílo doma...těším se na další příspěvek..ahoj Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti dekuji,zrovna jsem ti chtela napsat,ze se tesim na tvuj dalsi prispevek a koukam,ze ho jiz mas,tak jdu honem pokoukat.

      Vymazat
  13. Inak asi pred rokom by sa mi takýto štýl, nie že nepáčil, ale ani by ma nenapadlo, že sa dá takto pekne zariadiť bývanie. Začala sa mi strašne páčiť jemnosť bielej farby. Teda nie na stenách, biele steny mi už budú vždy pripadať ako zabudnuté nenamaľované :D, mám rada ke%d ide zo stien "teplo". A myslím, že v takomto útulnom zariadení sa cíti dobre nie len ten čo tam býva, ale aj hostia. Teda ja by som sa rada vracala, na takéto miesto :D. Ja mám na nočnom stolíku môj foťák:D.

    OdpovědětVymazat
  14. Ano,ja take zacinala v byte sice utulne a vse ve dreve,ale prirodnium dubu a nyni mam vetsinu bileho masivu.Pak jsem zjistila,ze kdyz je vse bile ci svetle,tak ani s vice doplnky to nepusibi preplacane.Mivala jsem loznici lila,obyvak zelinkavy pastelovy a koupelnu bezovou,ale vratila jsem se k bile,protoze pak mohu barevne obmenovat doplnky,ktere se k bile vzdy budou hodit.Mas pravdu,u nas se kazdy citi jako v jinem svete.Obzvlaste,kdo tomuto stylu tochu rozumi.Dekuji Lola.

    OdpovědětVymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.