pondělí 10. září 2012

Ja uz mam vanoce....

Krasne ranko holky,
dnes je prispevek vylozene impulsivni,protoze se proste musim s vami podelit.
Predstavte si,ze si jednou takhle vstanete,dopoledne probiha jako kazde jine a najednou je to tu.Ptate se co?No pocit radosti,temer stesti,ve vnitr ve vas to krici jupiii.No nebojte,uz to prozradim.
Dnes me prisel domu balicek,zadarmo,coz je velmi neobvykle a koneckoncu jsem ani nic objednaneho nemela.
Tak cela dychtiva rozbaluji,nejak prece jen doufam,tusim,to by mohlo byt neco mileho a cim dal vice hadam spravne.
Ano,dostala jsem darek.A jak titulek napovida,nejen,ze darky se davaji take o Vanocich,ale tenhle doopravdy vanocni je.
Kniha A Touch of France v prekladu Dotek Francie je prenadherna.Je od vydavatelstvi
Jeanne dArc Living a obsahuje vice jak 500 dokonalych vanocnich inspiraci pro kazdeho milovnika venkovskeho stylu ala Francie.


 

 

 

 
 
 Tak tomu rikam kredenc,ta uz neco pobere,krasa.
 
 
 

 
 
 Nadherna kridla,jsou muj favorit,nastesti podobna dela Misa.




 
 
 Tak ta je,myslim ta tabule,idealni pro me Vanoce.


Kniha ma uz obal strasne lakavy,nemyslite??

Pekne se me na sofa relaxovalo s knizkou.
 

 
Tak co rikate?Nestoji tahle celozivotni kniha za nakup v Bella Rose?
 
Zatim ahoj,tesim se priste
Katka

13 komentářů:

  1. Kačenko je ndherná-aspoň podle tvých foteček, nedivím se,že jsi měla radost,já bych ji měla také!!Obálka je úchvatná!Vidíš-křidélka ve vánočním-už mám nápad-báječně mě inspiruješ-děkuji!!!Krásné ráno i tobě a dvojčátkům!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dokonala vanocni kniha,tu kdyby me nekdo dal,jako ze vlastne dal,tak ho budu milovat cely zivot,hi,hi.Ja uz jsem ji dokonce den pred dostanim mela objednanou,jaka to shoda nahod,tak jsem si misto ni objednala dalsi libustky.Tato kniha potvrzuje,ze uz i baleni zbozi prodava,obal me naprosto uchvati jiz na starnkach Jeanne.Moc se tesim na tva novy kridla,jsem rada,ze jsem pomohla v napadu.
      Tobe preji take krasny asi uz posledni letni den.

      Vymazat
  2. Krásná! Asi se po ní poohlédnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite,nevim,zda ji maji i jinde v CR nez v BR,mozna asi urcite v obchudku Ma Maison,ty take odebiraji od Jeanne dArc Living,ale vrele doporucuji.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No to si pis,knihu jsem nejdrive v casovem presu prolistla,pak prohledla klidneji odpoledne a myslim,ze do vanoc se s ni budu kochat jeste tak 100x.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ano a jak vypada,takova take skutecne je,neznam dokonalejsi knihu o nejkrasnejsich svatcich.

      Vymazat
  5. Kateřinko, kniha vypadá nádherně! Jé, ty se takhle kocháš už vánoční inspirací - úžasné:-). Bellarose mám moc ráda, náš rodinný účet a můj manžel už méně:-D

    OdpovědětVymazat
  6. No to si pis,vanocni svatky jsou me nejoblibenejsi a uz se na ne chystam pomalu ale jiste skoro v lete,kdy uz nekdy v letnich slevach nakupuji darecky.
    No to me povidej s BR,ale zas diky tomu mam tu prenadhernou knizku.

    OdpovědětVymazat
  7. Katuško, mně balíček s novým číslem jeanne a vánoční knížkou dorazil v pondělí a taky jsem nafotila celou tu krásu :-))) jsem z knížky naprosto nadšená!!! Těším se, až budu mít čas si k ní sednout a nechat na sebe působit celou tu krásnou atmosféru a všechnu tu inspiraci..hurááá :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ano,kniha je nádherná!Také ji mám již od minulého týdne doma z BR.A neustále se k ní vracím.Vřele ji doporučuji všem,kteří milují vánoční atmosféru a kouzlo vánočních svátků.Jak já ty svátky miluji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam vanocnich knizek v podobnem stylu vice,ale tato vede,proste at se jedna o cokoliv,Jeanne nikdy nezklame.BR me prekvapily,kniha neni levna,tak jsou stedri.Take si myslim,ze by u zadneho milovnika vanoc a milovnika venkovskeho stylu nemela chybet.

      Vymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.