sobota 29. června 2013

Rozmary leta



I nasi zahrady,jako ostatne i u vas vsech,se dotkly destove rozmary leta.
Nejprve,kdyz byla vedra,jsme museli nahonem spustit po zime zavlahu a pred tim jeste ruze a hortenzie zalevat ruco a pote zas tolik naprselo,ze i tak huste a tezke velke mnozstvi kvetu padalo pod tihou vody mezi okvetnimi listky.
No a preci nebudu cekat,az kvety opadaji,tak jsem to vzala zkratka,pekne jsem ruzicky prostrihala,nadelila stedre sobe i mamce a kocham se i doma.
Myslim,ze je to nakonec fajn,mit malou ruzovou zahradku i doma na stole.













Jeste ze mam uz malou sbirku konvicek,secesnich mlecenek ci hrnecku,jinak nevim,kam bych ruze dala










Takove ty domaci velkokvete ruze me pripadaji nejak krasnejsi,nez dokonale a vyslechtene ruze z obchudku,i kdyz vim,ze i zahonove mohou byt slechtene












Tyto velke plasticke kafacky mam dva a moc se me libi svou jednoduchosti barev,pouze bila a zlata











Modrofialkove zvonecky krasne myslim doplnuji ruze,tak trochu jim davaji nadech prirody




Muj dalsi florentsky pokladek a novy bude zanedlouho na ceste,ale kapicku vetsi a jineho druhu

















Krasne jsou take kvetiny ve vaze,ktera se tak trochu tvari jako obri zavarovacka,je z IKEA




Nezapomete,ze uz jen zitra a konci ma shabby chic giveaway o knihu RACHEL ASHVEL plnou uzasnych fotografii plus dalsi original ceny RA.
Strasne se tesim,koho potesim a Vam vsem preji uzasny letni a prvni prazdninovy vikend.Hlavne vy holky s detickama si ho krasne uzijte.

                                                         Katka

8 komentářů:

  1. Katko obrázky jako z pohádky!Krásná domácí zahrádka.Hezké léto.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verus,dekuji moc,je fajn,kdyz se pohadka stane realitou,vlastne je to krasne.Preji take prekrasne prazdninove dny.Katka

      Vymazat
  2. Kačenko,já bych ti ty tvé růže mohla vychvalovat pořád dokola :-) ...však víš jak se mi ta tvá zahrádka líbí...a dnešní růžový příspěvek je opět slast pro oko i duši...měj se krásně a užívej volného dne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsak to jsme dve,Klary.A to ja se na ne divam kazdy den od rana do vecera a nikdy me nemohou omrzet,tolik rozzari mistnost ci dum.Stale trvem na tom,ze si jich msime uzit,zima bude treba zas delsi.Jsem rada,ze jsi se pokochala.Take uzivej den a moc nepracuj.Pa.Katka

      Vymazat
  3. Bože, to je nádhera! NÁDHERA!!! Kačenko, tento můj komentáře bude zatím ten nejkratší, co jsem napsala, protože tu jen koukám s očima na stopkách a hltám tu krásu.....ach

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi tako šťastná žena, že ti na zahradě rostou takové přenádherné květiny!!! Jednou bych si přála spoustu růžových keřů, ale teď mohu jen okukovat pro inspiraci! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kateřinko, růžičky máš nádherné .... já jich prozatím moc v zahradě nemám, ale letos to mám v plánu napravit ... přeju ti krásný víkend ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Kateřinko, růžičky máš nádherné .... já jich prozatím moc v zahradě nemám, ale letos to mám v plánu napravit ... přeju ti krásný víkend ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.