čtvrtek 3. dubna 2014

Druhy regal zabydlen


Tak..a je to...hmm..tedy castecne a hlavne,strasne me laka na regalech stale neco presouvat a predelavat,takze je mozne ze za par dni ci tydnu bude zas duvod jej fotit.
Ale na tomhle..v kuchyni me bavi to,ze je opravdu prevazne prakticky,na nejvice pouzivane veci,nez na deko.











Krabicka ala RA slouzila drive na latkove,nyni na romanticke ruzickove tri druhy papirovych ubrousku plus sklenene dozy











Ovsem ani kvetiny ci par druhu dekoraci jako obrazek nesmi chybet,jinak jedna varka priboru ve vaze ci svicnu od Romanky











Dochucovadla,cednik Mynte ci drevene varecky ve vaze s ruzickami,proste vse ladi,alespon pro mne











V druhem patre shabby ubrousky,vintage sklenice ze kterych pijeme kazdy den a ruzove talirky

















Maly deko koutek s ubrouskem ala RA,zapalkami a svickou Lothantique










Pro dnesek vse..me mile,,kazdym dnem cekam balicek pokladu,tak vse ihned zdokumentuji.

                                            Katka

7 komentářů:

  1. Ahoj Kačko,už jsem se nemohla dočkat nového příspěvku!Zabydlený regál je nádherný,nevím,co vyzdvihnout nejvíc...vlastně vím-ty tulipány-jsou totiž úchvatné!A jinak u mě vedou ty ubrousky,at látkové nebo papírové.Měj se a těším se na novinky.Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty verna Renatko...moc ti dekuji..vsak ja se taky vzdycky tesim na tve fotecky alespon na FB..Vidim jake delas pokroky,jak tva laska k bydleni sili a verim,ze se jednou rozhodnes nas obstastnovat vicero obrazkama treba na blogu.Papirove ubrousky sice nejsou to same jako latkove,ale budme uprimni,detem nekolikrat dene davat cisty latkovy moc nejde,tak at mame alespon i krasne a romanticke bunicinove s ruzickami.

      Vymazat
  2. Káťo ty regály jsou opravdu krásné:) už jsem jsem je obdivovala, mě by se moc líbil jako ostrůvek do kuchyně:) Káťo nenašla jsme na vás mail, napadlo mě, že by se vám mohlo líbit něco z toho, co mám já, protože já se stěhuju a prodávám úplně všechno z bytu a je to i to, co se líbí vám:) snad se nezlobíte, že vám to nabízím:) většinu věcí mám nafocenou u sebe na blogu:) budu ráda, když moje krásnosti najdou nové domovy a budou dělat dál radost, tak jako mě:) Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kacko,,moc dekuji za chvalu...vyridim.A je super,ze krasne uvolni prostor na pracovni desce a musim uznat,ze jako ostruvek bezva napad.Muj mail je katerinamuskova @email.cz.Jinak na tvuj blog jsem se jiz divala a neco by jsem si mozna vybrala..uvidim zda budu mit chvilku to prolustrovat poradne.Je tam hodne strbritych patinovanych veci,kterych mam dost,ale libil se me kvetovany dzban.

      Vymazat
  3. Ahoj Káťo, tak na tenhle post jsem se moc těšila a teď jsem naprosto nadšená a unešená :o).
    Moc se mi líbí, že regálu i přes jeho praktičnost nechybí dekor a i přesto svojí funkci plní jak má ;o).
    Je moc krásný a dýchá z něj takové to "doma" a to jen díky Tobě! Jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasny sobotni vecer Deni...jsem nadsena,ze jsi se tak tesila na prispevek a jeste vic nadsena ze se ti tak libi.
      Uprime si regal v kuchyni neumim predstavit jen na dekorovani,preci jen lapacu prachu je i tak dost,hi,hi...
      Fakt moc dekuji..tvoje slova me totalne nakopnou,ze to tak musim napsat a hned jdu na dalsi prispevek.Dekuju moc.

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.