neděle 5. ledna 2014

Ze by poslove jara??












Po hyacintech jsem uz touzila dloouho pred Vanoci,pak kratce pred Vanoci a nakonec je v nasich kvetinarstvich meli az po Vanocich.Ale asi je to nakonec dobre,protoze po uklizeni adventniho svicnu ze stolu zelene cibulky v plastickych salcich stul tak nejak osvezily.
V hrneckach krasne vyniknou a i kdyz jsem je chtela dat pospolu,tenhle napad se me moooc libi.













Jinak na stole tak nejak zatim vse zustava,uvidime,co bude dal















Sedy volanovy ubrus je muj nejoblibenejsi,mohla by jsem ho mit i v bile a jemne lila





Krajkovou elastickou salku jsem dala na operadlo zidle,pred tim zdobila velky bily dzban

































Pro dnesek vse,dnes na Tri krale konci vanocni dny,tak je to takove zvlastni,ale snad nas ceka zas neco jineho pekneho.

                                          Katka


10 komentářů:

  1. Katuško, vypadá to vážně skvěle! Ty hrnečky nemají chybu. Nerozkvetlé hyacinty jsou krásně jednoduché a ty hrnečky je jakoby rozjasnily. Jinak se mi moc líbí ubrus, já mám zatím jen ten jeden a potřebuju nutně další, tak uvidím, zda budu šít, nebo koupím. Líbí se mi na Bella Rose bílý od Ib Laursen s háčkovaným okrajem, ale ta cena :-( Tak asi budu šít, uvidíme :-) Měj se pěkně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi,moc dekuji,fakt to byl docela dobry napad,tak jsem rada,ze to taky tak vnimas,hyacinty se hodi kamkoliv,jde jen o to,v jakem duchu si je clovek posadi.Ubrus me sila Klarka z dodane latky ze sekacku,tak pkud mohu doporucit a nebude se ti chtit,Klarka vi presne,co by jsi chtela.Jeste ti mzu nabidnout,ze na BR mam 20 procent slevu a navic 250 dalsich,tak by te misto 1800 vysel na 1150,ale to jen,ze me to napadlo,mozna ty slevy mas taky.Jen si myslim,ze Klarka umi uzasnejsi.Ale ty jsi taky sikulka,moc te zdravim a tesim se zas u tebe.

      Vymazat
  2. Kačenko,tak to je krása...v těch hrnečkách vypadají hyacinty opravdu dobře a hlavně když budou kvést to bude teprve nádhera...jinak ubrus se ti ani nedivím,že ho máš nejraději :) ...já se chystám na další do obýváku,ale až jak dodělám věcičky co jsou objednané :) ...měj se moc krásně a užij si dnešní slunečný den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klary moc diky,proste nekdy napad staci a je to taaak jednoduchy,musim je cvaknout,jak uz kvetou,jsou tak sladky...uz se moc tesim na tvuj shabby ubrus a vubec na vsechny veci,co ted delas,to je takova krasa..uzivej slunecnych dnu s detma a nezapomen na sebe,pa.Kati

      Vymazat
  3. Katko ten ubrus je překrásný!Krásně voláš jaro.Unás dnes svítí sluníčko,na zahrádce se mi probouzí kalina.Já zimu moc nemusím,tak jsem s počasím spokojená:-) .Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verus,dekuju,ja proste miluju tu jeho nedbalost a pomackany vzhled, k tomu presne barva,co se me podarilo sehnat povleceni v sekaci a ubrus byl na svete.Tady uz sviti nekolik dni a uprime,me to taky vubec neva,alespon mzeme ven,kdyz uz je brzy tma a vecery jsou vetsinou doma.
      Pa

      Vymazat
  4. Katko, báječné aranžmá - hyacinty v šálcích nemají chybu! A tvůj volánkový ubrus mi naprosto učaroval ... mám v plánu ladění jídelny do natur bílé a moc se těším... Mějte krásné sluníčkové dny, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru,moc ti dekuju,jsi zlata,ani nevis,jak to potesi.Volanovy brus je fakt super,mohla by jsem ho mit na stole porad..to ti moc fandim pri novem ladeni a urcite pak nafot.Taky uzivej jarnich dni a mej se,pa.

      Vymazat
  5. Katko, myslím, že všechny ostatní hyacinty těm tvým hodně závidí - mají nejhezčí květináče na světě!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee,Helen,to jsi napsala hezky,musela jsem se zasmat,dekuju moc,je to takova blbost,usadit si kytky do eceho nestandartniho,ale potesi.
      Preji krasny Novy rok,Katka

      Vymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.