neděle 13. října 2013

Relaxacni Giveaway u Klarky


Me mile,
predem chci odduvodnit ve strucnosti mou siiiilene dlouhou absenci a ac pro nekoho dva tydny bez prispevku neni treba dlouha doba,ja mela vuci Vam,mym vernym ctenarkam spatny pocit.Ale co nadelate,kdyz mate dve radici ditka a jedno Vam takhle zkopne pri vyskoku na gauc notasek.No nic,jiz jsem zpet a jakmile doresim import fotecek,budu to do vas zase kapku ladovat,hi,hi.

Ale nyni jiz k dulezitejsi veci.Jsem si jista,ze o prekrasne soutezi,nebo li giveaway vsichni jiz vite,takze budu spise apelovat na opozdilce ci vahajici,ze tyto ceny k Vam,pokud vyhrajete,prijdou v neskutecne uhlednem a vonavem balicku a budete si pripadat,ze uz zacly Vanoce.
Tak nevahejte,napad vlozit rucne dobarvovanou shabby latecku do rucnicku ci zinky muze vzniknout jen u tak kreativni osubky,jakou je Klarka.

http://klara-ma-belle-maison.blogspot.cz/2013/10/relaxacni-giveaway.html








1 komentář:

  1. Ahoj Kači, však už si mi tady chyběla. Myslela jsem si, že jsi třeba na dovče, až mi to tuhle objasnila Klárka, že za vše může rozbitý noťas.
    Takže se těším, až nás zavalíš fotkami.
    Krásný zbytek neděle ... Věra

    OdpovědětVymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.