pondělí 15. dubna 2013

Bajecny den



Dnes je dokonaly den,
myslim hlavne ohledne koonecne jarniho,hmmm..skoro jiz letniho pocasi.
Ale vcera,snad to bylo tim,ze to byl takovy opravdu prvni teply den,byl den baajecny.
A opet nejen kvuli dokonalemu azuru a preskoceni jarnich teplot spise na ty letni,jak jsem prorokovala,ale hlavne proto,ze jsme ho cela rodinka stravili venku na nasi zahrade.
A kdyz pisi cely,myslim tim vskutku cely vcetne obidku na terase.
No a to bych nebyla ja,aby jsem si neskocila pro fotacek.

















Nasi mali prdkove stridave pomahali cistit zahradu a kyti od bordylku a stridave si hrali na piskovisti,co jim vyrobil tatinek.











To uzasne modre nebe v korunach nasich vzrostlych stromu jsem na zahrade musela vyfotit vicekrate.












Nas jizni vyhled ze zahrady je uzasny,primo na kostel sv.Vorsily na namesticku,kostel vecer krasne take sviti na vezi.











Toto jsou me radosti,loni jsem zasadila cibulky z domacich kvetniku jen tak a ejhle,ony se me vsichni odvdecily












Vubec jsem necekala,ze se vsechny ujmou,o to vetsi je prekvapeni,jeste budou tulipanky











No jo,Eli se povedla babovicka,tak hned volala,,,maminko...,tak jsem musela zdokumentovat












Pisek a hvezdice me pripominaji blizici se leto a planovaci dovolenou u more












Opet azurove nebe bez mracku,miluji nase stare stromy a zachovam je zuby nehty











Trampolina to je parada pro deti,Eli dla temer salta a Mata se rad pridava,na zahradu celkem ladi alespon barva





Jedna z mych aktualne zasazench novych ruzi,byla darkem od kamaradky a ja se taaak tesim na kvety











Odpoledni slunce hazi krasne stiny na posezeni pod stromem,miluji tento koutek













Proste nas den plny sazeni novych kvetin a osvezovani lonskych od suchych listku atd.byl uzasny a udelali jsme s pritelem kus prace a ja se tesim jak cele jaro budu dal neco prisazovat,sice uz nevim kam,ale ono se najde mistecko.

Doufam,ze mate krasne dny a vyherci nezapomente me kontaktovat ohledne adresy doruceni vecicek.

                                   Pekny tyden
                                                        Katka










 

12 komentářů:

  1. Kačenko,krásně jste si užily den jen co je pravda...Kačenka by si taky přála trampolínu,ale kam ji v paneláku dát?Víš co mi na to řekla?Prý maminko přilepíme ji před barákem,aby nám ji někdo nevzal:-) ...už se určitě těšíš,až vše na zahrádce pokvete,viď?To bude nádhera...přeji ti nádherný začátek týdne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,ale to vy urcite taky na hristi s detickama.Trampolina byla u nas jasna volba,protoze deti strasne rady skakali na postelich,tak jsem za ni opravdu rada a navic ji muzem mit pod strechou v drevenem pristresku.Na kvetouci zahradu se tesim strasne,kazdy den sleduji nove vzrostle vyhonky a poupata.

      Vymazat
  2. Ahoj Katko,krásné fotky a máš nádherná dvojčátka.Výherci,tos myslela z aukce,jestli můžu teda poprosit,kde najdu Tvůj meil abych ti mohla napsat adresu?A domluvit se o penězích?Abych ti když tak poslala i na poštovné?Díky můj meil macekie@email.cz Hezký večer Marcela PS jestli jde o něco jiného tak se omlouvám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasny den Marcelko,dekuji,dvojcatka jsou uzasni.
      Ano,vyherce jsem myslela co vyhrali danou aukci pro Vanesku.Mail jsem psala v minulem prispevku pri ukonceni aukce,ale pro jistotu znova
      katerinamuskova@email.cz.
      Az me pisnes adresu a pro jistotu i vecicky,tak zjistim postovne a napisi ti celkovou castku.
      Doufam,ze postovne nebude tak velike.

      Vymazat
  3. Tak dnes máme zase krásný den :-) Katuš, já prostě zbožňuji to vaše posezení pod stromy - ten bílý stolek se židličkami, je to nádhera! A trampolínu máme taky, mám dvě maličké neteře a ty se na tom nejvíce vyskotačí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,sice kapicku s mracky obcas,ale to vuuubec neva,hlavne ze sviti a je krasne teploucko.Posezeni pod stromy je uzasne,rano se muzem vyhrivat na slunicku a po poledni skytaji stromy utociste v chladku.Trampolina je pro nase deti uzasna,ale i pro oba sinovce ci kamarady.

      Vymazat
  4. Katuško, krásné fotky, úžasné děti a ten koutek..V té tvé zahradě se musí krásně pobývat:-).. Užívej si s dětma.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verus,dekuji,priroda se foti sama a koutek je dokonaly diky starym stromum.A mas pravdu,i kdyz s detmi neni moc cas na relax,bydli se nam tu nadherne.

      Vymazat
  5. konečně máme jaro - u vás je o pár dní dál, nám narcisy sotva začínají kvést. Zdravíme od lesů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,sice az v pulce dubna,ale coz,prirode neporucime.Alespon si jara dele uzijete.Take zdravim a dekuji za navstevu a mily komentik.Katka

      Vymazat
  6. Kati, tak tie staré stromy Ti úprimne závidím. Ta moja planina bude ešte dlho planinou. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Káťo,
    tvoje dvojčátka jsou nádherné. Mít tak krásné dětičky jako já tak je fotím pořád :)))Jsem moc ráda že jsi nám je ukázala!
    Tvoje staré stromky na zahradě jsou krásným skvostem, který bych si také jednou moc přála a moc mě baví to naše stejné sezení :D
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.