pátek 28. prosince 2012

Jeste kapku vanocne

Zdravim me mile,
tak doufam,ze ti,co chodi do prace mely jeste dovolenku a uziji si propojeni svatku a pokud nejste zrovinka nekde na horach,tak jsem si dnes pro vas pripravila jen malinkate nahlednuti,takove jeste kapku vanocni,s nejakym dareckem a davkou romantiky na me toaletce.Proste neco pro radost.










Muj dokonaly darek,nahrdelnik od sestry s pudrovymi pericky a jednim cernym









 



Pericka jsou pekne velka a jemna,sestra me zna az se vzdy divim,no holt sestra













Bila svicka,kterou jsem ovazala pudrovou otrepanou maslickou,tak takove dekorace miluji
 












Vyskoky patinovy svicen na me stare toaletce vypada v podvecer kouzelne












Ruze ze stedrovecerni tabule jsou temer uschle,ale porad prekrasne,skoda je nevyuzit













Velike krbove zapalky s motivem ruzi,opet darek od sestricky,jsou moc pekne












Medvidek od Jeziska pro nasi Elinku,je strasne meky a heboucky,to me na nem dostalo













Povlaky na polstarky opet s motivem ruzi,podklad je jakoby zastarale barvy a to vypada zvlastne












Opet me oblibene vyuziti veci na neco jineho,darkovy pytlik od Klarky jsem vyuzila jako obal na kvetnik













Uz zacina kvest jemnou ruzovou a bilou barvu a ma nekolik poupat vcetne nizsiho











Neodolatelny banner podle RA od Misky,na stare skrini mu to ladi,si myslim











Toaletka je romantika sama o sobe,ale kdyz pridam ruze,svicky a jemne barvy tak dvojnasob
















Salka na zrcadle vypada uzasne a barvu doplnuji ruzove orchidejky
 
 
 
 
Doufam,ze jste se alespon trosicky zasnily,priste asi trochu uberu romantiky,aby jsme nebyly preslazene,hi,hi.Preji krasny vikend a napiste,kde budete travit Silvestra,no jsem zvedava,tesim se na vas a dekuji za komentiky,jsou pro mne taaaak dulezite,jste pak vice se mnou.
 
Katka

20 komentářů:

  1. Katko krásné fotky, medvídky mám ráda, tenhle nemá chybu.
    Jak budu trávit Silvestra? Budu v práci a pak si budu užívat doma. Uděláme si pár dobrůtek, jednohubky, slané z listového těsta a dáme si do nosu.
    Hezký večer Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,dekuji a kdyby jsi citila jak je plysak hebounkej a mekounkej,uzasne.My budeme taky doma,presne jako ty,udelame si dobrou veceri,nejakej stejcek,chlebicky a sampicko a pohoda,nestoji me za to nekam jit a davat deti hlidat.

      Vymazat
  2. Ahoj katko Silvestra budeme trávit s přáteli doma:-)vínko,pohoda,klid a dobré povídání:-)
    Nááádherné zátiší,kouzelné.
    Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verus,tak to je fajn,to je dobra varianta byt doma a pritom se znamymi pri dobrem vinecku.Dekuji za pochvalu fotecek,take te zdravim a uzij si vikend.

      Vymazat
  3. Kačenko,tak tomu říkám romantika...jedna fotečka krásnější než druhá...pytlík jsi využila suprově...u mě dnes boduje čtvrtá fotečka od spodu...a kde budeme na Silvestra?Všude dobře doma nejlépe:-)))...jsem zvědavá zda děti bouchání rachejtlí,petard a ohňostroje zaspí nebo se probudí...měj se mocinky krásně a přeji ti pohodový večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Klarko,ano,aniz by jsem to nejak extra planovala,nakones s tim bilym nabytkem to vyjde nejak romanticky.Pytlik jsem mela v planu takto ke kyti hned od zacatku.My budem asi taky doma a loni,kdyz bylo detem rok a neco,tak spinkali v pohode a ze kolem nas bylo ohnostroju nekolik.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Katuško, nesmírně se mi líbí ty dárkové pytlíčky jako květníky- to je prostě největší krása krás ;-))) Růžičkové dárečky nikdy nezklamou, to je jasná věc a ten peříčkový náhrdelník je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandri,diky,jednou jsem ty pytlicky nekde videla,ale neozdobene a zrovinka jsem nemohla najit pasujici kvetnik na Amarylis.Tak se zrodil napad.

      Vymazat
    2. Já to také tak dělávám, když nenajdu vhodný květináč :-) Někdy v listopadu jsem myslím zrovna fotila mini kalanchoi, jejíž květináč jsem vložila do pečícího papíru a omotala horní lem jutovým provázkem...ve Skandinávii takové "květináčky" využívají běžně...moc se mi líbí, že ty tvé sáčky jsou s vánočním andělským motivem, vypadá to opravdu překrásně a moc to tak kytičkám sluší :-)

      Vymazat
    3. Ano,Sandri,moc dobre si pecici papir pamatuji,vzdyt tve prispevky znam snad nazpamet.Muj sacek je darek od presikovne Klarky,dodava kyticce opravdu vanocni podtext.

      Vymazat
  6. Káťo, nádherné fotky! Já absolutně nechápu, kdy a jak stíháš si to vše tak aranžovat, to u nás s klukama prostě nepřipadá v úvahu, hlavně teda s kramařícím Fífou...dnes tu celý den (marně:-D) hledám jednu z ponožek, které jsem si koupila na maličkost pro kluky, potřebovala jsem to dnes tvořit a prostě ji nemám! Nevím, kam a kdy ji zašantročil, ale prostě není...:-D. My budeme na silvestra u našich v Brně, Lukáš miluje ohňostroje, tak si je pojedeme užít...loni to Fífa prospal, uvidíme, jak to bude letos...ale kdyby ne, tak doufám, že se koukne na kouzelnou podívanou, nakojím ho a půjde zas ochotně spinkat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti,moc dekuji.S casem je to proste,nikdy,ale opravdu nikdy nearanzuji a vubec moc veci nedelam,kdyz jsem s detmi,protoze dve stejne stare male deti,ty se musi,alespon u nas stale hlidat a venovat se jim,takze veskere povinnosti nechavam na dobu jejich poledniho spanku,vecerniho spanku a dobe,kdy je tatinek veme na vylet.Jinak se zasantrocenymi vecmi me povidej,i kdyz ja mam uspesnost nalezu vcelku vysokou,asi to je tim,ze s nimi skutecne stale jsem a presne vim,na rozdil od jinych clenu rodiny,kde smejdili,takze i dudlik v kosi jsem nasla.

      Vymazat
  7. Kačenko krásný kousek romantiky jsi pro nás připravila-růžičky jsou nádherné-dnes je mi u tebe moc hezounky!!!Načančaná toaletka nemá chybu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miso,ano,tentokrate to bylo na muj vkus az malilinko preslazene,ale coz,romantiky neni nikdy dosti.Toaletka je krasna i jednoducha.

      Vymazat
  8. Kati....., teraz si tak ľahnúť do Tvojej postele a dívať sa na tú nádher ktorú si nafotila.
    Tvoja spálňa nemá chybu - och kráááááása!!!!!
    Ježiško urobil veľkú radosť nie len tebe( krásne šperky), ale aj dvojíčkam - oblečenie je roztomilé.
    Peknu Silvestrovskú noc a všetko dobré v Novom roku.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejej,Jeni,to je od tebe mile,ze to takto pises.Loznice je pro mne opravdu dokonala a prala bych takovou vysnenou kazde z vas.Sestricka je moc hodna,vetsinou jeji darky jsou mym odrazem.Preji ti take krasne posledni dva dny v tomto roce a at ten pristi je pro nas lepsi treba nez tento.

      Vymazat
  9. Ahoj Katka, máš to krásne romantické, všade sviečky, to mám veľmi rada. Najviac ma však zaujala tabuľa, však ma poznáš, som blázon do tabúľ s nápismi, takú by som doma uvítala s nadšením :)) Moc ti chcem poďakovať za tvoje návštevy a milé komentáre, ktoré si mi zanechala na blogu počas toka. Do Nového roku ti prajem tonu romantiky, lásky a nehy v štýle shabby :)) Krásneho Silvestra. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renat,dakujem,tabule je drevena osoupana z BR,take mam v planu vyobit podobnou,dokonce mam doma i hodici se fosnu,no zatim nebyl cas.Ja ti take vrele dekuji za tve navstevy,ja nevynecham tvuj zadny pispevek a snazim se te i vzdy podpoit komentikem,potoze vim,jak je to dulezite.

      Vymazat
  10. Kačenka, krásny kútik! Vše je nádherné, romantické a štýlové... macík je moc roztomilý, hebounkých plyšákov milujem :) Ale Karlík je najhebší zo všetkých :))) Náhrdelník od sestry je krásny takisto, dobrý vkus máte asi v génoch :) Maj sa krásne! A prajem všetko dobré do nového roku, ktorý tu čoskoro máme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaellka,dekuji,i me se koutek tentokrate moc libil.Takova trochu noblesnejsi romantika diky Vanocum.Ano,sestra ma cit pro vkus snad jeste lepsi.Ty se take mej pekne a doufam,ze Novy rok byl v pohode.

      Vymazat

Dekuji vsem za vas cenny cas a tesim se na dalsi komentare a pripominky.